Friday, March 25, 2011

HAPPY BIRTHDAY :)

HAPPY BIRTHDAY TO YOUU , HAPPY BIRTHDAY TO YOU 
woahhh dh lame elis xupdate blogg , dh bersawang pon blog nihh :)
maaf yehh blog kesian kao , lagi pon elis xde ape nk cerita lhaaa .

HAAAA tujuan elis ezani meng-update blog ini adalah untuk menceritakan kepada anda semua 
tentang hari jadi seseorang yg bergelar sahabat ! HAHAHAH dh mcm karangan pulakk ayat den nooo .
uke elis dh nokk mule cerita nih , ade lhaa sorg kawan ny bername NUR EZZATI BT MOHD SANI haa kiteorang buad bufday dy lhaa . tarikh bfday dy 13 mac 1994 . aku and kawan2 aku yg sakai nihh , nok buad lhaa suprise party ckit ken . aku ponn kua lhaa kejap gn AMIRUL SHAZMIE . pegi mane ? selokk nak tahu , HAHHAH pegi date kejap , pastu elis ajak biee pegi EC mall utk bershopping :) HAHAH xde lhaa aku tgl dy sorang2 dlam kereta tuhhh .
mase nk masuk EC mall tuh terjumpe pulak dgn maksedare 1 family , aku ckp lhaa nk pegi beli hadiahh utk zaty and also for my lovely mom NORIZAN OTHMAN tarikh bfday dorg dekat2 dohh iaitu pada 15 mac .
dh beli hadiahh nihh selok pulak nak balik sb nk kenat si zaty nihh .
dohhh balik tuh , haishhh puan norizan pulak ajak keluar , jadi elis pon meng-contact kawan2 tarikh utk meng-kenat zaty ditunda pada hari esokk . mane ade geram kami sb xdpat kenat si kelinggg tuh .

KEESOKKAN NYEEE :)

haaa peristiwe yg meng-gembira ken kami sume telahh pon berlaku . aku gn kawan2 lhaa selok skly sb akhirnyr dpt jugak kenat si kelinggg tuh :)
nk tahu kiteorg kenat dy gne ape ? HAHAHAH gne tepungg , dohh beli banyok ny smp aku g mintak tepung at maksedare aku lagi . sebelum budak2 ny prepare brg2 and tempat , aku bawak si zaty nih jalan2 dulu .
name pon suprise ken jadi xboleh bawak selalu . dokk jalan2 HAHAH mbe2 pon HELLLO HELOOO uke elis dh siap , mari lhaa bawak itu kelingg :)
aku pon ape ag rempit uhhh VROMMMMMMMM ! dh smpai , tp zaty nmpak tepung tuh terus dh lari . HAHAHA kami kejorrr . lastly dpt jugakk baling tepung at dy , memang ramai pon org tengokk . smpai gn aku2 kena tepungg . best gilakkkk ken org gilakkk ? tp SYAZWANIEY and NINA bawak cake . bile mase ntah dorg beli pon aku x tahu .
dohhh tiup lilin tuhh , kteorg pon berTAWAF dari 1 kg ke kg yg lain . HAHAHA org yg x berdose pon kena . syokkk gilee :) org pelik tengok baju , muke and seluar kteorg putihhh kne tepung . HAHAH dh jado hantu tepungg pon kami nihhh .
berhenti di satu destinasi utk berjamu selera and berGEDIKK , habis sume budakk yg kteorg pgl suruh berhenti , sume kteorg balingg tepungg , main kejar2 lhaa aduhhh best nyee kalau ingat balik .
tyrah suruh calling calingg mirul , aku pon buad suare mcm ade masalah , HAHAHH mcm ribut cik abg dtg , sampai2 dohhh kne balinggg tepung . HAHAHH kesian dehh luuuu . maaf yeh spe yg kne baling tepung tuh and pd spe yg tidak dapat menyertai pertandingan tepung kami harap diampun ken dose dose nyee . HAHAA xsabekk teruhh hambe ckp ;) 

nokk tengokk gmbr kteorg main tepung ? adee tapi 3 jeh lhaa sb xingat pulak nok tangkap gmborr .

tadddddaaaaa !


biar aku kenal ken yehh mereka nihh . bufday girl zaty ( baju biru tuhh ) , ainini ( baju putih ) , waniey ( yg dokk pelok nina tuh ) , cheq ( yg duduk sebelah zaty ) , tyrah ( yg baju hitam pki seluar kibarkibar tuh ) and najwa ( yg pakai bju coklat and seluar jean pndek tuhh )


yg lain belake dohh kenal ken . HAHHAHA aku yg tengah duduk tuh , mcm shiall muke ken . AHAHHAH mane ade bodohhh :)


yg nihh tertangkap ehhh :)


habis sudahh cerita elis ezani , ape ape pon HAPPY BIRTHDAY sahabat :)
aku harap kte sume akan kekal meng-jadi sahabat yehh . bubyeee <3