Tuesday, February 15, 2011

terima kasehh :)

hey sume sahabat <3
nape tittle aku 2 ? sebab sebab sebab sebab . HAHAHA
sebab aku dpt hadiah valentine :))
suke shanggatt ( ayat zaty ) . aku gado gn dy sebenarnyee , sblm 2 dy text aku ajak jupe tp jual mahal sikit
last2 dy suruh kawan aku yg hantar .
ishhh malu sy :)) selokk ken ? ske aty rr sibokk kao .
ade 3 hadiah , mane se yg korang nak ??
haaaa , first hadiah 2 bunge yg digubah dengan tedy with coklat .
then , bantal yg tulis my heart just with you :))
lepas 2 , satu mcam bola kristal yg ade bentuk itik cpel and 1 small card .
sweet x ? HAHAH jgn cemburu , sume 2 gemokkk aku yg bagi .
spe gemokk aku ? korg tanye spe ? ya allah xknl ag ?
ishh bengom sungguh ! HAHAH
gemokk aku ialah AMIRUL EZANI <3
ehh gemok nasib baik tulisan kao dlam card 2 cantekk kalau x aku nk merajokk ag gn kao .
but terima kasehh sgt sebab dh bagi aku sume 2 .
kalau kao x bg pn aku xkesa janji kao ade utk aku dan slu jd milik aku .
sayanggg muh kemahh kemahhh .
jiwang lhaa pulakk ken . dengki ehh ? HAHAHA
aku bahgiee bile kao ade utk aku . terima kasehh cinte <3
ishhh geliman :))