Sunday, January 23, 2011

:)) :(( :'((

sekolah dah bukak , kami pun makin hitam . HAHAHA .
nape tittle aku cm 2 ?
sb aku byk poblem sgt tahun ny . gembira , cdey , marah , macam2 perasaan ade .
xpe aku ctew satusatu okengg !  <3
CERITA GEMBIRA :
ebu kejut ? elis mangon manngon ! gn mate terkebil kebil , why ebu ? wahh speakingg pulak pagi2 . HAHA . rupe nye nk ajak keluar ingatkn ape td , aishh kacau ajehh <3
lepas 2 , g rumah kwn ebu sebentar . aku dpt 1 air yg pelik tp benar . nk tgk x ? jp ag elis masukkan pic 2 ehh . lepas 2 , ebu bawak pegi makan mee calongg tepi pantai beserah !
aduhh , angin sepoisepoi . abiss rambut elis ny kne angin , seksi sekejap baju melayang2 ditiup angin pantai itu . HAHAH tgk orgg bawak balikk ikan , ketam , udangg dan sampah sarap ! ishh x baik buangg sampah merate rate tuhan marah tau . ::) padahal aku pn sme lepas 2 balik laa . nak ape ag ? lesingg kang , aku ctew mujur ! HAHAH
CERITA SEDIH :
elis kan kan kan , sebenarnye rindu at budak 2 ! alahhh budakk 2 . xknl ? ape laa bengap korgg ny . HAHAH alaa gemokk 2 xkn xknl ag . xknl jugak ? uke laa budakk 2 name dy amirul ezani , ehhh 2 nickname dy . name betol dy mohd amirul shazmie bin mohd yunus . ehh betol ew x ? aku pn dh lpe . HAHAH rindu nye at dy , dh lme kte x datingg kn kn kn . sedih x dpt jpe gemokk sy . nk ngis ? ehhh elis kuat xngis pongg tp law lme2 nty ngis cot .
gemokk ! kapan mau ketemu ? kangen niehhh . :((
CERITA MARAH :
nak tahu nape aku marah ? aduhhh , aku marah sb aku dh jarangg dpt kua , lepas 2 kurangg date sb tahun ny aku spm laaa ! SPM SPM ohhh  SPM ! scary betol :'(( serabot . ishhh mcam2 , bile laa mase nk cepat . aku nk cepat kawen laa . opsss ! HAHAH xde laa mau abis skula cpt2 lepas 2 nk kje . nk tlgg ebu and abah <3 lepas 2 baru laa fkir ke arah perkahwinan . wahh gatai sungguh aku ny . aku dh laa susaa nk msgg gn gemokk leni , shial betol . nasib baik muh comel gemokk , law x aku tgl jehh muh 2 . COMEL ? ehh hitam2 manis 2 sweet gtu , perghhhh . milik aku . korgg nk dy ? jgn mmpi . nk jugakk ? aishhh xmalu sungguhh korgg . nk jugakk ? mehh sni aku lesingg . nk jugakk ? amik laa , 2 pon law dy nk at korgg . dy nk ? spe care . HAHAHA
xgye cm cerite marah  kn bse laa pale gh tingtongg , aku pn xde ayaat sgt so pki letak jehh .
ELIS NK MASUK GAMBAR PULA <3
SENYUM SUME , SNAP SNAP . HAAA DAPAT NIEHH .
MANE MANE ? SABAR LAA SELOK NK TGK . SEBENTAR YEHH


itu air pelikk yg aku minum tapi sedap . yummy !
gambar seterussnye . tadaaa


pic ny pulak khass utk amirul shazmiee <3
haa 2 jelaa yg aku nk tunjuk kan . nanti aku update ag ehhh <3
selamat menonton ! iloveyougemokkk <3<3